Eftermiddag

Monica, Leif, Ante, Marcus, Melker och jag bestämde oss för att ta en golfrunda. Vilken trevlig runda det blev. Vädret var perfekt. Kvällen var oerhört mycket sommar. Min poäng är ointressanta i sammanhanget 



Vi delade upp oss i två bollar. Jag, Svärmor och Melker gick i en boll. Jag och Melker fick ta golfbilen. Jag som varit rädd för att ha Melker med samt även för att köra golfbilen. Den rädsla och osäkerhet jag känt över att ha med Melker har handlat om att jag inte riktigt kan spela golf ännu,  vilket gör att jag får svårt att koncentrera mig om han är med och tjoar & tjimmar. När det gäller golfbilen trodde jag att den skulle vara svår att köra. Melker skötte sig perfekt. Han var en dröm att ha med. Golfbilen var busenkel att köra. Nu vet jag att Melker och jag kan ta en runda tillsammans,  under förutsättning att vi får låna golfbilen. För långt för den lille fisen att gå annars.



Paus efter nionde hålet.



Halvvägs med nio hål kvar. Ante, Leif och Marcus gick i bollen före oss. Vi hade inga efter oss, vilket var så skönt.



Melker var också med och spelade (lite smått). Han varierade sig lite. Spelade ibland, letade tomflaskor ibland, skrev lite och fixade med lite annat. Han var så duktig.



Toalett besök.



Melker tycker om att åka golfbil. Ibland stod han i bak bredvid min golfbag och ibland satt han bredvid mig.



Dagens båt är min absoluta favorit. Jag älskar ljudet från denna båt. Den puttrade förbi när jag och mina söner satt ute och åt en för oss sen middag.
Första kvällen vi märkte av myggorna.

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anette

Många fina bilder!

Hoppas allt är bra med er.

(Hittade din fina sida från Malins)

Kram Anette

2009-08-02 @ 09:00:39
Postat av: Mamma

Hej Anette, tack för titten! Vad roligt att du lämnade en kommentar. Ha det gott och hälsa tjejerna.

2009-08-02 @ 11:32:25
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0