Guldkant

Den här veckan har jag semester. Denna vecka är den enda som jag och kärleken har tillsammans denna sommar. Veckan inledde bra må jag säga. En dag med guldkant. En dag att plocka fram en tung vinterdag.



Kärleken föreslog att vi skulle åka ut med båten. Det tyckte både jag och Melker var en toppenbra idé. Marcus var som vanligt på golfbanan.  På väg att leta efter en kobbe att lägga till vid passerade vi detta hus. Tycker att det är urgullig. Opraktiskt att ha hus på en ö, men väldigt rart.



På denna kobbe har vi tillbringat hela långa dagen.



Melker badar.



Så vackert med ett hav som glittrar.



Nakenfisen Melker fiskar. Varken han eller jag hade någon fiskelycka, det var det bara kärleken som hade. 



Engångsgrill hade vi med. Korv med bröd blev det till lunch denna underbara dag.



Efter en makalös dag på en kobbe, bar det i kväll iväg till Scaniarinken. Marcus lag började träna igen efter 5 veckors uppehåll. Kunde de inte fått ha sitt sommarlov ifred !?. 

Efter en mycket lång och härlig dag är mammaxtre nu mycket trött. Nu väntar våran sköna säng på mig. Ha det gott alla som jag känner,  och alla som jag inte känner.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag åkte ungefär då, så typiskt att vi inte sågs!

2009-08-04 @ 00:29:09
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0