I MITT HEM

På lunchen åkte jag iväg för att vinna lite tid. Bilen behövde tankas och jag ville undvika att behöva göra detta på väg hem från jobbet. Då passade jag även på att åka till en inredningsbutik jag varit nyfiken på länge. I MITT HEM heter den. Om jag förstått saken rätt är det en tjej som förverkligat sin dröm genom att öppna en inredningsbutik i sitt eget hem. Källaren har hon omvandlat till en butik. Några av er som läser detta inlägg har redan varit där vet jag. Men för er som inte hittat dit ännu så är adressen Brinkvägen 4  Hagaberg i Södertälje. Värt ett besök om man letar efter något som inte finns i de vanliga affärerna.



Detta fågelbad på stativ köpte jag med mig hem. Gjorde även en beställning, är ju tokig i bokstäver. Hon hade så fina stående bokstäver som jag bara var tvungen att beställa.



Malin kom hem en sväng ikväll. Bilden visar att lillebror snart växt om storasyster.

Malin har fått ett andrahandskontrakt på en tvåa i Södertälje. Hon får nycklarna ikväll. Ska hjälpa henne nästa vecka att köra grejer. Kul för henne. Jag är glad över att hon ska bo ensamen. Viktigt att veta att man klarar av detta innan man blir sambo. Tror jag iallafall. "I mitt hem" kan även hon säga från och med nu :-))

Detta inlägg har tagit toklång tid att skriva. Dumma dator som krånglar...

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Det är Stine som har den butiken, min kompis kompis. Var på samma kräftskiva som henne förra året!

Kul för Malin! Vart i Södertälje flytta?

2009-08-13 @ 16:03:40
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Malin

Lina hage :)

2009-08-13 @ 22:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0