Glad över

Hej på er, 



Vardag igen för lillfisen och mig. Då det var inplanerat APT för personalen på dagis så hämtade jag Melker kl. 16.00 idag. - vad sen du är mamma! - mamma är inte sen älskling, mamma är faktiskt tidig - men Melker har du odlat potatis i strumpan ? - fniss fniss, ja det har jag :-))
Glad över att hämta lillfisen tidigt.



Så fort jag kom hem satte jag på min digitala fotoram. Jag har nämnt den tidigare men den är värd att nämnas igen. jag älskar den! Den står i köket och livar upp tillvaron genom att visa olika bilder från kamerans minneskort. Bilder från i sommar samt bilder från Marie & Peters bröllop. Att ha sällskap av den i köket gör mig glad.



Dessa tidningar är nya för mig och för dagen. Låg i mitt fack på jobbet. Jag är glad över att ha vänninor att byta tidningar med. Dessa ska jag i kväll njuta av att bläddra i.

Trevlig kväll önskar jag er alla.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej och tack för kommentaren. Vad är det med karlar och TV. eller är det 70-talistetgenerationen vi ska skylla på ;o)

2009-08-31 @ 20:55:32
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nu har vardagen kommit till oss oxå - jobbade igår för första gången på 1.5 år, rätt så kul faktiskt men den sista mammaledigheten har gått lite för fort.

Hoppas att vi ses snart!

Kram Kram

2009-09-01 @ 06:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0