Nicke Nyfiken

Gokväll alla ni som kikat in,



Tack och lov för regnkläder, stövlar och paraply dagar som denna! Jag och Melker bestämde oss för att åka in till Stockholm för att äta lunch och gå på bio. På bilden ser ni Melker på väg till tunnelbanan.



Efter lunch på Mac Donalds var det dags för biobesök. Melker fick välja film och valde Nicke Nyfiken 2. Popcorn var ett krav han hade, så det mumsade vi på under filmen. Melker är 4,5 år och jag kan tycka att historien i filmen var lite svår för honom att förstå. Vid några tillfällen blev han rädd då det var lite läskigt. Han var dock nöjd efter filmen och tyckte att den var bra.



Jag sitter i vardagsrummet och bloggar. Bilden visar vad jag har framför mig. Marcus spelandes WII.

Under min semester har jag valt att inte logga in på min jobbmail. Ett val jag gjort för att kunna njuta av min ledighet och inte slukas upp av jobb. Jag vet Viktoria,  jag ska gå in och läsa Karrens mail :-)) Under min semester har jag kontaktats två gånger av min ersättare. Idag var en av dessa gånger. Blir en tung höst för oss, det visste jag,  men idag kom det över mig. Nåväl på måndag iträder jag mig rollen som chef igen. Tills dess ska jag fortsätta vara ledig... fastän det är svårt. Jag gick igång direkt och började fundera och analysera. Jag ska åtminstone göra mitt bästa av de dagar av ledighet som återstår. Försöka duger som det så vackert heter....

Vi hörs snart igen, ni som vill.

Kommentarer
Postat av: jeanette

Låter som en bra dag!

Vi andra firade våran mor som fyllde år 26/8

/ Jeanette

2009-08-27 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0