Snart vardag igen

Ibland händer det att ingenting blir som man planerat för dagen. Idag är en sådan dag.



Efter en ganska trist och tråkig förmiddag var det trevligt med middag hemma hos svärmor. Som ni då förstår ni som följer min blogg så åkte vi ut  till landet igen. Ville dra ut på livet på landet, lite till. På måndag är det vardag igen.
Med vardag på schemat blir det inte lika naturligt att träffa svärmor,Leif och Ante. Det känns trist.



Jag sitter i soffan bloggandes och ätandes chips. Gott så gott är det. Onyttigt så onyttigt är det också....



Ante och Marcus ser ni på bilden spelandes spel på mobilen.
Det höll inte på att bli någon golfrunda för Marcus del idag. Mitt fel och jag hade ett stygn av dåligt samvete. Men nu blev det en kvällsrunda för honom i allafall då Ante ville spela. De är i skrivande stund ute på banan. Tack ,tack, tack Ante!

Sköt om er alla och njut av sol och värme.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Härligt att bli bjuden på middag.

Mokapären Åsorna (och du) fått är en apelsinskalare!



Trevlig helg önskar vännen Marie

2009-08-08 @ 20:45:11
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0