Stanna i nuet

Här kommer ett sent inlägg från en trött kvinna som idag försökt ha som mål att stanna och njuta av nuet.



Dagens fynd hittade jag på Trosa Klädhus som har rea. För endast 200 kronor blev denna fina min. 



En liten stund denna eftermiddag tillbringade vi på bryggan för att fiska och för att njuta av miljön. Melker är en baddare på att kasta ut flötet. Tålamodet är det sämre med :-))



En av många båtar som passerade svärmors tomt denna dag.

Fortsatt trevlig helg önskas er alla.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Bra att du försöker vara i nuet!

Har en bra mening som jag läste i Mia Thörnbloms bok: "om du står med ena benet i framtiden och det andra i dåtiden så PINKAR du ju på nuet!!" Rätt tänkvärt tycker jag! Ingen ide att oroa sig för det som kommer eller att älta det som varit alltså!

Kram

2009-08-23 @ 09:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0