Tackar

Denna dag blev inte lika stressig som den igår. Tack och lov! Till er som lämnat kommentarer i gårdagens inlägg tackar jag allra ödmjukast. Jag måste ta tag i detta jag vet, så svårt bara!



Efter en arbetsam dag på jobbet kunde jag  ändå sluta i bra tid vilket var perfekt. Kärleken hade hämtat fisen på dagis och lagat middag när jag kom hem vilket var toppen. Var bara för mig att byta om, äta middag och bege mig till Scaniarinken för att gå på föräldrarmöte. Grabbarna var på is när jag kom till Scaniarinken så jag hann kika lite på träningen innan mötet startade upp. Det var kallt i ishallen. Lite kul att säsongen drar igång igen (trots att det är för tidigt egentligen).

Nu sitter jag i soffan med kärleken bredvid. Varsin laptop har vi i våra knän, lite trevligt :-))

Fisen och Marcus sover. Snart gör även jag det. Sov knappt någonting natten som var.

Ha det gott


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skønt att det kænns bættre, men som sagt- lyssna till kroppens varningssignaler.

Kram

2009-08-12 @ 04:22:44
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Kram på dig för uppmuntran!!



Vi brukar också sitta med varsin laptop i knät i soffan helst med tv:n på också.



Ha en harmonisk o fridfull dag!! :)



Kram Jeanette

2009-08-12 @ 09:07:50
URL: http://alltoingetmedjeanette.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Jag kan också tycka att det skönt att det drar i gång (hockeyn)

Kram kram Marie

2009-08-12 @ 10:03:17
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Marie KJ

Glömde svara på din fråga: Nej, sin reskamrat visade sig vara ett pucko. Det skar sig dag 1. Han träffade ett gäng från Jakobsberg som han var med hela veckan. "Hans" kärlek bor och studerar till mattelärare i Linköping vilket är ett aber (för honom i alla fall) Jag tycker väl inte att Linköping är världen ände...

2009-08-12 @ 10:23:35
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0