Ännu en slappardag på landet

Hej på er, då har vi njutit av ännu en slappardag på landet. Vad det är härligt att vara ledig!





Melker fick en Batman pulka/fat av sin farbror Tomas i julklapp. Den invigdes idag. Vi hade en härlig stund utomhus. Fungerade perfekt att åka nedför slänten på farmors tomt.



En långpromenad prioriterades även idag. Under en kort stund hade jag sällskap av denna trio.



Denna fantastiska kvinna är min svärmor. Hon bjöd oss på mat även idag. Bortskämda som få, det är vi det.

Kärleken har gjort godis. Galet gott kan jag lova. Det njuter vi av att äta just nu, jag och Lillfisen. För tillfället kikar vi på Nicke Nyfiken. Klockan är bara barnet. En massa kväll kvar av detta dygn, detta gläder mig. Jag vill både hinna med Lillfisen, läsa  några sidor ur en bra bok och se Kronorna krossa Tjeckien ikväll. Hoppas innerligt att det ska gå bra för Lukas (Marie KJ.s son). Heja, heja!

Må så gott och tack för att ni kikat in.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Vilka fina bilder!! Ser ut som ni är i fjällen och inte i en kustkommun! Det där är vad "lillfisen" kommer att minnas av sina bardoms jular som vuxen!



Kram, och fortsätt ha det bra!

2009-12-26 @ 21:15:29
URL: http://www.maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0