Bilder från igår

Hej och god fortsättning på er,



Som tradition har vi att äta grötfrukost med familjen Andersson-Lindmark varje julafton. I år var det deras tur att bjuda på frukost. PÅ bilden ser ni del av Annas fina dukning. Jag blev förälskad i hennes fina ljusstakar, vill också ha...



Wiggo



Efter trevlig frukost med julklappsöppning åkte vi till landet. Dagen till ära var solen framme. Bilresan till landet var njutbar, så härligt att åka genom det vackra vinterlandskap som vi har just nu. När bilden togs hade solen dock tackat för sig, men vi var framme på landet.



Mina barn



Tänk att tomten hittade till landet. Tänk att tomten visste att vi var hemma hos farmor och inte hemma hos oss :-)



Malin och Marcus kikar på Melker som har besök av tomten.



Melkers farbror Ante provar ett par knasiga glasögon som Melker fick av sin kompis Rebecka.

En fortsatt trevlig jul önskar jag er alla.


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vilka fina bilder! God fortsättning på dig min vän!

2009-12-25 @ 14:05:12
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: anna of sweden

Vilka fina bilder du visar!

God fortsättning!

2009-12-25 @ 15:03:26
URL: http://annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0