12 dec

Hej alla denna lördag kväll, idag den 12 december har jag massor att vara glad över.



12 december är min och Kärlekens dag. Vi blev ett par detta datum. Ett härligt datum med minnen värda att minnas livet ut.



Vårat duschrum börjar ta form. Kommer att bli bra. Som jag längtar efter att få ordning igen....

Glad över:

12 december, ett viktigt datum

Renoveringen av duschrummet går framåt (jippi)

Har fått en tröja av Kärleken som jag länge velat ha

Har handlat en massa julklappar idag. Bara några få kvar nu

Det är lördag vilket innebär att hela söndagen är kvar av denna helg

Det har snöat idag


Nu skall här förberedas för Dansbandskampen. Trevlig kväll önskas er alla.

 


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vad fint ert badrum blir och vilken dag du har!

2009-12-12 @ 19:58:46
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0