Dumma människor!

Hej!

Ikväll när vi kom till dagis för att hämta hem vår älskade Lillfis var det mycket nära att jag omvandlades till Super sura sunk Sara. Har ni inte sett något program av årets julkalender har ni förmodligen inte någon aning om vad jag menar. Blir så trött på dumma människor. En dagiskompis föräldrar fick med sig Melkers nya vinteroverall hem i förrgår. Den overall som fanns kvar på dagis var en som liknade Lillfisens. Storleken var inte densamma denna var en stl mindre än Melkers. Dagis hjälper oss förmedla telefonkontakt med föräldrarna. Mamman menar i telefonen att det inte är Melkers overall de har. Pappan gick det bättre att prata med. Fick den äran att prata med båda två. Pappan lovar att han under dagen idag skulle lämna overallen på dagis. När vi kommer till dagis fanns overallen inte där. När jag ringer upp så får jag till svar att pappan inte orkade lämna tillbaka den idag. Då vi var angelägna över att få tillbaka overallen åkte vi hem till dom för att hämta den. Nu har vi den åter i vår ägo. Jag fick när jag samtalade med dem bägge i telefonen idag behärska mig för att undvika att släppa fram den super sura sunk Sara vilken finns inom mig, redo att plockas fram när så behövs.....

Ta fel overall med sig hem och först tjafsa om att det är deras, för att därefter inte orka lämna tillbaka den. Dumma människor!

Melker är på landet. Hans farmor längtade efter honom och han längtade efter sin farmor. Konstigt att inte ha honom här hemma hos oss.

Trevlig helg önskas er alla.


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Buu för dumma människor som själv din och andras energi!

2009-12-19 @ 09:41:03
Postat av: Lena Ljungberg

Men vilka typer. Det var bland det oförskämdaste jag hört på länge. Usch och fy. Vilken tur att ni iaf fick den tillbaka alls.

2009-12-21 @ 11:00:51
URL: http://mammalenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0