Julskyltning

Hej på er alla som hittat hit,
idag tog jag med mina söner och åkte in till Stockholm. Jag ville visa Melker NK.s julskyltning, själv ville jag förstås också se den :-) Hade även som mål att köpa de sista klapparna och även julkläder till Melker.



Det var fler än vi som ville kika på årets julskyltning. Sedan Malin & Marcus var små har jag haft som tradition att åka till NK för att kika på deras julskyltning. Aldrig har jag blivit besviken.  Melker tyckte precis som jag att julskyltningen var fin. Marcus var inte så intresserad... (och Kärleken skulle inte drömma om att följa med)











Då har ni nu också fått se lite av årets julskyltning på NK.

Må så gott och njut av dan före dan.

Kommentarer
Postat av: Xini Björnmamman

Hej!

Nej, inte svårt...

Bara skönt att det inte är kallt ;).

Fin julskyltning på NK i år.

God Jul!

Xini Björnmamman

2009-12-24 @ 01:23:38
URL: http://xini007.blogspot.com
Postat av: anna of sweden

Tack för den lilla Stockholmsturen. Tänk vad det är bra med bloggarna. Man får resa runt lite varstans i världen.



God Jul på dig!

2009-12-24 @ 04:40:52
URL: http://www.annasweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0