Pippi Långstrump

Hej på er nya som gamla läsare, Idag avslutade jag min arbetsdag redan klockan 13.00. Jag hade planer för eftermiddag och del av kväll.







Jag och Anne-Marie tog med Max och Melker till Vasa teatern för att titta på Pippi Långstrump föreställningen som går där. En föreställning som var otroligt bra! Vilken tur för mig att jag fick en sladdis :-)
Melker vill gå på teater flera gånger. Såklart ska vi göra det!



Otroligt nog passerade vi på vägen till teatern en affär "Vaksam"som sålde sittringar. Nu har jag en alldeles egen sittring. Invigdes på teatern och underlättade den 2 tim långa föreställningen. Nu måste jag vänja mig, lära mig hur fasiken jag ska sitta på den för att sitta bra.

Nästa vecka blir det till att gå på gymmet med sittringen som hjälpmedel. Tack snälla ni som lämnat kommentarer i förra inlägget. Vill förtydliga att gymmet jag tränar på finns på min arbetsplats. Så modig som åtminstone två av er verkar tro att jag är, är jag inte. Bara lite:-)

Sirpa och Viktoria om ni läser detta inlägg vill jag att ni ska veta att jag vill att vi åker till Sälen som planerat. Svanskotan ska nog hålla. Nu har jag en sittring också, inte att förglömma :-)

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men vad lustigt, jag och Nellie var och såg Pippi på Vasan just idag, vi var på kl.13.00 föreställningen.

Nellie tyckte ALLT var bra - och hade ett långt utlägg om att det verkligen var 2 människor som var Lilla Gubben och ingen riktig häst för dom hade ju skor på sig :-)

Kram på er alla!

2009-12-29 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0