Slappardag på landet

Gokväll på er alla bloggläsare.
Vi har haft en slappardag idag, alla utom Malin ska tilläggas. Vi har slappat och Malin jobbat. Riktigt skönt med en dag utan några måsten. Kl. 12.00 gick jag fortfarande i pyjamas :-)



Jag och min svanskota, som fortfarande gör så in i bängen ont, tog oss en promenad. Vädret hade mer att önska. Grått och trist och snöblandat regn. En långpromend som var fantastisk skön trots det dåliga väder.



Här ser ni Melker leka med en av sina julklappar. Svårare än man tror att styra en (radiostyrd) helikopter.

Bortskämda som vi är har vi blivit bjudna på en mycket god måltid hemma hos svärmor ocH Leif. Således slapp vi laga mat idag också. Tack snälla Svärmor!

Tack för att ni kikat in. Nu skall jag titta på Bolibompa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0