Tjyvstart

Hej på er, då var det tisdag kväll och jag är nu ledig ända tills på måndag. Det ska bli skönt med ledighet. Jag ska göra mitt bästa för att förvalta dessa dagar på bästa sätt.



Familjen Westberg har varit hemma hos oss på en kvällsfika. Kvällsfika med julklappsöppning. En liten tjyvstart på vad som komma skall. Ovan ser ni Maja öppna sin julklapp hon fått från Melker.



Här ser ni Max öppna sin julklapp. Melker fick en julklapp av Max och Maja. Tre cd-skivor i ett fodral. En mycket passande julklapp må jag säga.

Imorgon hoppas jag att jag känner mig gladare och på bättre humör. 

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jo, det där med humöret önskar man att man hade bättre styning på...God Jul på dig min vän, nu skall jag köra mannen till jobbet innan det är dags att torka golven här hemma.

2009-12-23 @ 06:52:54
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0