Äntligen, ska det väl bli av



Jag och Gisela vi brukar alltid försöka ses någorlunda regelbundet. Vi har därför för vana att boka in nytt datum i almanackan varje gång vi ses. När vi båda vara mammalediga sågs vi varannan vecka. Nu när båda arbetar är det svårare att få ihop det. Vår ambition att ses kantas dock av att barnen ständigt blir sjuka varför vi får ändra datum ständigt och jämt. Idag skall vi ses på Junibacken och jag håller tummarna för att så ska ske. Vi har redan ändrat datum för Junibacken en gång p.g.a. sjukdom. Klockan är ännu tidigt och någon av hennes barn kan ha insjuknat under natten. Melker som fortfarande sover kan ha fått febern tillbaka... Nej, hoppas verkligen att vi får en dag på Junibacken tillsammans, något vi alla sett framemot. Som ni förstår har jag en ledig dag från jobbet, precis vad mammaxtre behöver. Vidare är jag barnsligt förtjust i Junibacken. Gisela, Rebecca och Gabriel, vi ses snart :-))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är friska som nötkärnor och sätter oss snart i bilen, inte vilda hästar kan ta oss från en date idag.. Kram kram ses snart,,,

2009-02-13 @ 08:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0