En fråga

Hej alla, nu behöver jag eran hjälp. Jag vill veta hur min startsida på bloggen se ut när ni går in. När jag gick in i min egen blogg igår så var layouten på vänstersida helt borta. Dvs, tidigare inlägg, arkiv månadsvis samt samtliga länkar. Senare under kvällen fick jag dem tillbaka. När Malin gick in på min blogg efter att jag fått layouten tillbaka,  så fanns ingen layout på vänstersida. Som besökare går man in på ett sätt men jag går in en annan väg för att kunna skriva (såklart).
Hur ser det ut när någon av er som följer min blogg går in?

Eftersom jag är såå data kunnig så blir det såklart en baggis för mig om  layouten på vänstersida är borta när ni kommer in på min startsida, NOT!


Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Helt rätt. Layouten på vänster sida finns inte kvar, lägg genast tillbaks den ;o)

2009-02-25 @ 09:47:02
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0