Kilström-Jönsson



Marie Kilström- Jönsson   - nej Marie, du ser inte tjock ut!


Maries make Magnus Jönsson

Är nu hemma efter att ha varit på inflyttningsfest hos Robert och Sanna . Melker skötte sig bra men var trött efter en lång dag på Junibacken. Han somnade så sött i min famn och stördes inte av allt prat runtomkring. Bilder ovan från infyttningsfesten. Bilder på det äkta paret Kilström-Jönsson . Marie och jag fann varandra på jobbet. Det var dock inte bara mig hon fann, hon fann Magnus också. Marie jobbar inte kvar längre men vi håller kontakten. Hennes make arbetar  (vi) tillsammans med. Magnus och kärleken är barndomsvänner, lite roligt! 

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Tjock och tjock. Jag ser INTE smal ut iallafall.

Men håret ser tjockt ut, synd att inte öronen kom med ;o)

2009-02-13 @ 23:38:51
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

6-1

2011-05-16 @ 13:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0