Söndag



Melker myser i soffan på landet innan frukost.



Världens gulligaste Maja fyller 1 år. Majas mamma Anne-Marie blev glad över födelsedagspresenten som gick i rosa :-))



Efter Majas kalas åkte jag och kärleken till ByggOlle i Nacka för att köpa innedörrar (jippi!). På ByggOlle hittade jag en dörrstopp, se bilden ovan, som jag inte kunde motstå att köpa. Dörrarna kommer på fredag och med dem på plats får hela huset ett ansiktslyft.



Se så fint det blev i köksfönstret med gullrankorna som inhandlades i fredags.



Nu är han hemma igen min hockeyspelande son. Han var så snäll och passade busungen när jag och kärleken åkte till ByggOlle. Tack snälla Marcus för hjälpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0