Vintrig söndag



Idag var det min tur att köra hockeygrabbarna till och från träningen enligt upplagt körschema. Dock behövde jag inte ta körningen till träningen imorse vilket innebar att jag fick tid att tillbringa förmiddagen med Melker och grannpojken Max i pulkabacken. På bilden ovan ser ni Max dra Melker, vi är på väg till pulkabacken.



- Se upp i backen , fyra hål i nacken!
Att se barnen åka pulka, kälke och stjärtlapp var roligt. Som det ska vara helt enkelt. Innan vi gick hem deltog Max och Melker i ett snöbollskrig, en bra avslutning på en förmiddag i pulkabacken.



På eftermiddagen var det dags att hämta hockeygrabbarna på Scaniarinken. Marcus vann en tävling under ispasset och hade med sig ett pris från AXA hem, kul!



Det har snöat hela dagen vilket är kul för alla barn, bådar gott inför sportlovet som börjar imorgon.  Kallt har det varit länge och väl men ganska så fattigt med snö. Vackert med snö tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0