Fotoram



Ett tips till er alla som tycker om foton. Förr innan digitalkameran kom in i våra liv framkallade man foton och satte in i fotoalbum. Dessa plockade man fram emellanåt för att visa, titta på och minnas. Sedan digitalkameran kom in i våra liv tror jag inte att man framkallar lika ofta. Man tar sonika fram kameran och visar de bilder som finns i kameran.
Min svärmor fick en digital fotoram av sin sambo som jag blev galet förtjust i. Så enkel och så smart. Det enda man måste göra är att trycka in kontakten i vägguttaget samt sätta i kamerans minneskort i ramen. När detta är gjort rullar bilderna om och om igen. På så sätt har man ett levande fotoalbum. I vårat kök har vi våran digitala fotoram. Inhandlades på Gunnars i Södertälje för 995 kronor. Så härligt att se foton från våran vistelse på  Kolmården, Malins 18 års-dag, mitt 40 års kalas, yngsta sonen på stranden och andra foton på vänner m.m. De foton vi tar hamnar inte längre i något album. Vi sätter på våran ram och håller foton och minnen levande. I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0