Presentkort


Idag hade jag lite "Egentid" i Stockholm. Något jag hade sett fram emot. Dock hade jag svårt för att låta bli att stressa och bestämde mig för att åka hem, kunde liksom inte njuta. Detta är inte bra, medveten om det.  Innan jag tog t-banan hemåt gick jag in i en Evfa Attling butik för att kika lite. När jag fyllde 40 år fick jag ett presentkort av mina kollegor varför jag ville se om det fanns något att köpa. Jag förälskade mig i örhängena ni ser på bilden ovan. Hope står det på dem och de är finare i verkligheten än på bild. Så nu har jag ett par att använda när andan faller på. Härligt att få presentkort i present och härligt att hämta på dagis väldigt tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0