GB favorit



Denna glass är gudomligt god. Jag och Melker älskar den. Har du inte testat "Nogger Mint" ännu, gör det! Vi har testat glassen tre dagar i rad nu :-))

Dagarna går så fort, helt plötsligt är det kväll. Förmiddagen ägnades åt en lugn lunk hemmavid. En tur in till Trosa för att göra diverse ärenden hann vi också med. Åter hemma blev det till att rensa ogräs, blir aldrig klar.... Förmiddagen bjöd på lite svalare väder och några droppar regn. Eftermiddagen bjöd på sol och värme.  

 

Under eftermiddagen badade Melker på sin egen strand döpt till Mandrake Beach. Efter att ha badat hjälpte han mig att rensa ogräs. Det är inte bara jag som njuter av att vara ledig,  och över livet på landet. Han är otroligt duktig på att sysselsätta sig. Jag är imponerad av honom. Han får aldrig tråkigt. Han njuter av att ha sommarlov.

Även Marcus njuter av sin ledighet,  och av livet på golfbanan. Han är otrolig!. Cyklade till golfbanan ca 07.30 och kom hem ca 19.30. Han spelar golf och hjälper banans golf pro med olika sysslor.  Sysslor såsom  att leta bollar i skogen vid rangen. Inget gnäll och inga sura miner. Mina söner är nöjda, och så även jag.

Nu ska jag förbereda morgondagens lunch. Vi ska vi ut på äventyr med familjen Andersson-Lindmark. Inte Marcus dock, han väljer att tillbringa dagen på golfbanan istället.

Må så gott kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0