Golfspelande söner

Goddagens gott folk, vaknade imorse och kunde konstatera att sviten med vackert väder var bruten. Men vad gör det efter att ha haft alla dessa dagar med sol och värme. Kan dock erkänna att jag mycket hellre skulle ha ösregn än detta kvava tryckande väder.



Melker är på väg för att "träna" samt för att träffa Marcus som varit på golfbanan sedan tidig morgon. Marcus ska tävla i Skandia Tour och ska spela ut kl. 09.30.



Bröderna tränar tillsammans på att putta.



Då var tävlingen igång.



Som ni förstår kunde vi inte följa med Marcus boll. Efter att vi sett det första utslaget fick Melker öva med sin driver. Han var så duktig. Fick iväg bollen fint och långt. Han kom idag på att han ska bli golfare när han blir stor. Han var så nöjd med sina slag vilket var roligt att se. 

Hemma på landet igen (300 kr fattigare) då jag fick en p-bot för att jag glömde p-skivan när vi var inne i Trosa och flanerade. Nu skall jag ägna mig åt ogräset en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0