Någon som vet?



Under morgonen handlade jag och Melker Biggaråer på torget i Trosa. Oerhört goda!



Så här ser det eländiga ogräset ut. Är det någon månne som vet vad det är för ogräs? Har efter tips från Maribel Googlat på Kirskål. Tror dock att detta elände är något annat.

I Trosa har vi  idag en oerhörd BLÅST, nästan storm tror jag bestämt. Inget regn,  men sol.

Ikväll ska jag ut på trevligheter med Tjeligan.  Vi ska bjuda Marie Å på en alternativ möhippa. Hon ska gifta sig med sin Peter i augusti.  Ska bli mysigt att tillbringa kvällen med tjejerna. Tjejligan har hållit ihop sedan jag var 16 år. Vi lärde känna varandra på gymnasiet. Känns fint att vi hängt ihop i alla dessa år, mycket värdefullt.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Inte f-n vet jag ogräset heter men vi har MASSOR av skiten här hemma. Växer ner från allmänningen, grrr.

Hoppas du får en kul kväll!

2009-07-10 @ 20:18:27
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0