En bild jag tycker om

Hej och gokväll,



Har mestadels under dagen kämpat med detta ogräs. På bilden ser ni plätten jag har kvar. Hoppas innerligt att kunna avsluta detta arbete under denna vecka. När jag väl är klar med detta göra finns det återigen möjlighet att så gräsfrö och därmed få en fin gräsmatta. Vädermässigt har dagen bjudit på behaglig värme, regn ,åska samt även solsken. Under åska och häftigt regn har vi hållit oss inomhus. Jag har forstatt läsa en bok som jag aldrig lyckas läsa ut. Mítt mål är dock  läsa ut den snarast, så att jag kan börja med ny bok. Att läsa böcker är skön avkoppling. Boken jag läser nu heter Lyckan, Kärleken och meningen med livet.



Den här bilden är tagen i vintras. Den tycker jag mycket om. Mina tre barn busar med varandra och har skoj. Nuförtiden är de inte tillsammans så ofta som man skulle önska.

Nu ska det kopplas av framför tv.n. Morden i Midsomer börjar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0