Så fin blus



Väl hemma på landet efter en lugn arbetsdag promenerade jag och Melker till Havsbadet. Han ville bada och leka. Vädret var inte inbjudande alls. Himlen var mörk och vinden lite kylig. Melker brydde sig föga. Han älskar att bada.
Jag är den mest otekniska människa som finns. Rentav helt hopplös, fråga mina äldsta barn får ni höra. Marcus ställde igår in min mobilkamera på nåt som jag idag inte fick bort. Därför blev bilden ovan inte som tänkt. Melker badar och stranden är folktom. Det skulle bilden ovan visa er.



Tittar på Lotta på Liseberg. Har försökt att ta en bild på hennes blus genom tv-rutan. gick sisådär. Så fin var den, vill jag ha! Någon som vet vart den finns att köpa?

Idag har jag känt mig extremt trött. Anledningen till det är att det blev för sent för mig igår då jag  valde att se klart filmen Cinderella Man innan jag gick och la mig. Vilken bra film! Jag är glad att jag såg slutet. Fy vad hemskt det är med svår fattigdom.

Ha det gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0