Tidigt uppstigning

Jag hade lovat Marcus att gå en golfrunda med honom tidig morgon. Löften är som bekant till för att hållas. Ställde alarmet på kl. 06.00. Kl 06.40 var vi på golfbanan. Med tanke på att jag kom hem kl. 01.00 efter att ha varit i Stockholm med tjejligan skall det erkännas att jag var aningens trött.



Vi hade en trevlig golfrunda jag och sonen. Min första runda för i år. Poängmässigt var rundan en katastrof för min del. Närspelet var INTE bra. Klubborna som fungerade bra för mig denna runda var järnfemman samt drivern. Man får vara glad för det lilla. Att spela golf är fruktansvärt roligt. Känns bra att nu har spelat en första runda för året. Lite senare än normalt dock.

Dagen i övrigt har ägnats åt att bland annat rensa ogräs. Idag fick jag sällskap av Kärleken. Det går fortare när man är två. Vidare är det trevligare att rensa ogräs om man har sällskap. God mat har vi avnjutit och nu ska jag göra kväll.

Ha det gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0