När jag får tid

Vi bor som bekant på landet nu varför bilder i tidigare inlägg speglat just livet på landet. Detta inlägg blir inget undantag.



Den här båten tycker jag var så otroligt fin. Mer ett skepp än en segelbåt.



Blommor är jag förtjust i, det vet de flesta vid det här laget. Idag såg jag en blåklocka för första gången för i år.  De är fina tycker jag.

När jag får mer tid, vilket jag hoppas på att få någongång, då finns det två kurser som jag skulle vilja gå. Jag vill gå på en fotokurs samt på en trädgårdskurs. Att fotografera och att påta i rabatten är två av mina intressen som jag så gärna skulle vilja utveckla.

Nu är det kväll. Melker ligger i sin säng nattad och klar. Marcus är inte hemma, han hjälper Leif att bära tunga möbler. Kärleken blev upphämtad med båt av en kompis. De är ute på sjön och fiskar. Malin vet jag badar bubbelbad och njuter av livet med en kompis. De ska ut ikväll och göra stan. Jag ska fortsätta ha datorn i knät för en stund samtidigt som jag skall kika lite på Sommar med Ernst.

Ha det bäst.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0