Allt för att retas med Malin

Hej alla ni som kikar in i min blogg. Efter att ha tillbringat första semesterveckan hemma var det dags för ett miljöombyte. Vi åkte till landet igår kväll efter Marcus barmarksträning. Malin arbetar (som vanligt). Hon brukar inte tillbringa så mycket tid på landet. Förra sommaren var hon endast här en gång,  och det var när jag hade mitt 40 års kalas. Idag tror jag dock att hon inte hade haft något emot av att vara här istället för på jobbet.
Nu är det stora fråga Malin -vilken av brygggorna ska jag välja att tillbringa dagen på ?







Vi har det så bra att det inte är klokt. Varje gång jag kommer hit så nyper jag mig i armen för att se om det faktiskt är sant. Det är sant och jag njuter varje sekund och minut.

Nu väntar bryggan.....

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej Lotta :) Klart jag kommer ihåg ;)

Jag är lite a en datanörd a mig :P Byter header och färger på bloggen hela tiden. Tröttnar lätt haha! Bilden längst upp gör jag i photoshop. Om ni vill ha hjälp med bloggarna så säg bara till :D



Ni kan adda mig på msn eller maila mig :)

[email protected]



Puss och Kram!

2009-06-27 @ 12:50:45
URL: http://schemmy.blogg.se/
Postat av: Marie KJ

Ang spikmattan: När jag skrev inlägget hade jag kust klivit av den. Hade en begynnande migrän som en timme efter var helt borta!! Måste ju pröva en gång till. Ska nog köpa en redan i morgon. Tänk om detta kan vara en lösning på huvudvärksproblematik!

Kramar Marie

2009-06-27 @ 18:24:37
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Hej !



Igentligen behöver jag nog inte skriva, men !

Jag känner att jag snokar om jag inte gör det ...?

Ler* Jag är sådan.

Vill bara att du skall veta att jag jusst har kikat in hos dig & denna fina blogg & bilderna fantastiska.

Hittade dig hos Marie vet ju inte hur du känner Marie & Åsa & Åsa men det spelar ju mindre roll,

Jag har lärt känna dessa underbara Qvinnor genom Gun deras fina Syster, vi bode grannar i massa r i Sorunda, innan jag valde att lufta mina vingar genom att flytta utomlands ett par år, så som du förstår njuter jag så av allt "svenskt" som du delar med dig av & kanske inte alltid tänker på hur fantastiskt land detta är vi har.



Kram & Tack för att jag jag fick knacka på lite.

Lollo

2009-07-08 @ 01:41:42
URL: http://pingvinmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0