Biljetter

Hej alla, blir lika glad varje kväll när jag får skriva mitt lilla inlägg. Blogg.se verkar fungera igen, inget mer krångel tack! Bloggandet har blivit till ett gift för mig. Min dag  arbetsmässigt har varit bra. Har fått massor gjort. Hade hockeykörning ikväll. Medans Marcus tränade åkte jag hem till familjen Andersson-Lindmark och fikade, det var trevligt.

 


Nu till något mycket trevligt. Sirpa och jag har nu köpt flygbiljetter. En dröm börjar nu bli till verklighet. Vi kommer att åka den 21 oktober och blir i New York till den 25 oktober. Nu ska vi hitta ett boende,  samt måste i allafall jag se till att spara pengar så att jag kan njuta av livet under våran resa. Mycket fickpengar känns som ett måste :-))
Känns så  otroligt bra (och läskigt)  att ha en resa att se fram emot.

Ha en fortsatt trevlig kväll kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Marie

I just LOVE NY! Oktober är nog en bra månad, den är ju rätt tråkig här hemma. Ta med stor väska, min var sprängfull på hemresan, handlade 2 par boots samt skor (Converse, vans) till alla barnen (+ massa annat) Å andra sidan var dollarn billig 2006.

Kramkram

2009-06-11 @ 18:48:52
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Giggi

Grattis, grattis, vad roligt!!!! Då blir det av, jag är inte alls avundsjuk...!

2009-06-12 @ 11:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0