Vingslag

Godkväll alla läsare,
jag tycker att min jobb är fantastiskt och det blev jag påmind om idag. Jag har arbetat 21 år inom samma bransch. Trots detta lär jag mig fortfarande,  och stöter på problem att lösa som jag inte varit med om förut. Det tycker jag är häftigt



Kärleken blev kvar på jobbet för kvällstjänstgöring. Då jag hade hockeykörningen idag fick därför Melker följa med. Är inte förtjust i att ha honom med då det innebär att han kommer i säng på tok för sent. Vi var hemma kl. 21,00 och han sover fortfarande inte. Ibland finns inte någon annan lösning, så var det ikväll. Bilden visar två småbröder, Melker & Jakob, som är vana att vänta på sina bröder när de tränar.



Väl hemma från hockeykörningen hängde en påse på dörren. Karren hade varit förbi och lämnat något till mig från brudarna "Tjejligan". Trevligt tycker jag, men väntar med att öppna såklart. Tack snälla ni!

Efttersom jag ofta på senare tid nämnt hur dåligt med sömn jag fått kan jag meddela att jag äntligen haft en hyfsad natt .

Melker sover inte fastän klockan närmar sig 22.30. Snart får jag vingslag som Kråkan i Mamma Mu skulle ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0