Semester

Då har första semesterdagen snart passerat revy. Det har varit en bra dag med soligt väder, lovley. Imorse var jag hos frissan vilket för mig innebär att jag återigen känner igen mig själv. Jag är blond och brynen är färgade, har fått mitt ansikte tillbaka. Vad färgade bryn gör mycket, helt otroligt.  Marcus var så snäll och passade Melker medans jag var hos frissan.



Anne-Marie och Maja kom över mitt på dagen och fikade. Tillhör inte vanligheterna att vi kan fika en måndag mitt på dagen.



Hjälpsamma barn tycker jag om. Marcus gör en insats på baksidan, tack snälla!



Tänkte det var dags för en bild på Malin. Jag sitter i hennes rum och bloggar från hennes dator. Hon pratar med en kille i telefonen därav flinet.

Under denna ledighet har jag lovat mig själv att ta det lugnt, inte stressa och  försöka njuta. Jag ska göra mitt bästa för att hålla det löftet till mig själv.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Tack för senast för både sällskap och present. Så trevligt det är att ses! Verkar som om din semester för sol med sig!



PS Har färgat brynen en gång i mitt liv. Såg inte klok ut. DS

2009-06-23 @ 07:21:28
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Maribella

Ja, strunta i alla måsten, njut och ha det bara härligt skönt!!

2009-06-23 @ 07:28:44
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0