Snart läggdags

Hej alla, nyss hemkommen från en låång promenad med kärleken. Det var trevligt med sällskap må jag säga. Regn och rusk bjöd kvällen på. Väl hemma nu känner jag mig frusen. På lördag tar detta elände med jakten mot steg slut. På lördag kväll när jag reggat mina steg en sista gång, då kommer jag att lägga undan räknaren. Då ska fötterna få vila.
 
Melker har varit feberfri idag vilket innebär att det blir dagis för honom och jobb för mig i morgon. Har idag handlat skor, chinos samt skjorta till Marcus. Vill att han ska se proper ut på Malins studentmottagning. Marcus var inte med och handlade. Turligt nog verkade han tycka om det jag köpt. Dessutom passade både kläder och skor i storlek, inte illa.
Såg en klänning till mig själv som jag tyvärr inte hann pröva. Behöver även hitta skor. Får försöka ta mig tid innan tisdag att handla något till mig. Något nytt att ha på sig vore trevligt.

Nu är det snart läggdags för min del. God natt önskas er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0