Grattis till förlovningen!

Hej alla, idag har det jobbmässigt varit en oerhört lugn dag. Det märks att det är semestertider. I övrigt har jag haft en såkallad "skitdag". Lider av spunk på en tio-gradig skala. Att jag sovit extremt dåligt under två nätter i rad förvärrar det hela en aning.

En mycket trevlig nyhet nådde mig idag. Gisela ringde och berättade att hon och Andreas nu äntligen förlovat sig. Det mina vänner är mycket trevliga nyheter! Är så glad för deras skull. Andreas friade till Gisela i samband med förlovningen. Grattis, Grattis,Grattis!

En mycket tråkig nyhet nådde mig ikväll. Min syster Nettan, sedan barnsben även kallad Blenda, ringde och berättade att mamma blivit sjuk och opereras ikväll. Håller tummarna att allt går bra. Det räckte inte med att bryta båda benen, hon blev sjuk också. Jag har oerhört svårt att hantera allt som händer mamma.

Från det ena till det andra. Jag har hittat en sida på nätet för oss som gillar smycken. 



Där kan man exempelvis bestämma egen text på det smycket man vill beställa. Hur roligt som helst. 



Man kan även beställa en markör. Bra present till en golfare. Texten kan man möjligen också bestämma själv. Gå in på sidan och kika, fanns endel roligt.

www.manolin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0