Underbar morgon

Vilken morgon jag haft, den har varit helt underbar.

Vaknade klockan 07.00 och kände mig pigg. Smög upp och satte på morgonkaffet. Efter en stund steg även kärleken upp. Vädret var helt fantastisk. Vi tog en varsin kopp kaffe med oss ut och satte oss för att njuta av denna underbara morgon. Han & jag hade sällskap av ljudet av fågelungar som ville ha mat, fiskar som lekte i havet och en underbar miljö.

Nu skall det ätas frukost utomhus, därefter ska jag till jobbet för att jobba undan det sista innan jag tar semester. Kl. 13.00 skall jag till Marie KJ som bjuder på födelsedagslunch. Hon fyller år idag. Det ska bli trevligt.
Hoppas nu att hon ska tycka om sin present. Hon har tidigare utnämnt mig som den "bästa" presentinköparen varför pressen är enorm :-)) Till Marie KJ brukar jag köpa det jag själv vill ha. Det brukar funka.

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Maribella

Tycker din present var helt enormt perfekt...och ganska lik min!! Kul, jag gillar din stil!!

Och jag hoppas att du inte tog illa upp ang väljandet av armar eller ben, klart jag fattar att det är jobbigt!



Du ser iallafall toppen ut och verkar ha ett otroligt bra sätt att se på livet!

Kram

2009-06-21 @ 20:47:46
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: Maribella

P.S Nu lägger jag dej som länk, bara så du vet!!!

Hoppas det är OK....kollar ju ändå nästan dagligen via MKJ:s blogg!!

2009-06-21 @ 20:53:36
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0