Väggord

Hej på mitt jobb finns det ett rum som har följande ord skrivna på väggen:
Learn from yesterday   Live for today   Hope for tomorrow

Vackra och tänkbara ord tycker jag.



Denna bild  på Marcus och hans moster Jessica togs på Malins studentmottagning. Jag är väldigt förtjust i den bilden.

Mammas operation gick bättre än vad läkarna förväntat sig. Håller tummarna för att hon nu ska bli bra så att hon kan rehabilitera sig ordentligt och bli fit for fight igen. Även fastän vi inte har kontakt med varandra sedan många år tillbaka bryr jag mig såklart.

Jag har haft ännu en natt vilken varit mer eller mindre sömnlös varför jag är såå trött så trött. Skulle vilja och behöva gå och lägga mig innan kl 21.00 ikväll. Men, jag skulle även vilja och behöva rensa ogräs i mina rabatter. Får se hur jag gör. Nu ska jag natta lillfisen.

På återseende för de som vill.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Somnar du inte när du lägger Melker? Det gjorde alltid jag när jag nattade mina små...Tack för tidningarna vännen!

2009-06-16 @ 21:47:55
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0