What a day!



Idag har det varit MASSOR att göra på jobbet. Kunde åka hem först senare än planerat. Hade jag inte haft ett gott samarbetare med min ersättare vete sjutton när jag kommit hem ikväll. Efter jobbet med en trött hjärna for vi iväg till Ica Maxi för att handla inför midsommarhelgen. Nu är det äntligen kväll. Jag bloggar för att därefter påbörja packningen då vi ska åka till landet imorgon.

Melker har från och med nu semester i 7 veckor, Helt underbart för honom som älskar att vara ledig. Jag börjar min semester på riktigt först på söndagkväll. Det känns mycket bra. Då väntar tre veckors semester. Tyvärr har jag och kärleken tvingats att dela upp våra semestrar varför vi endast har en vecka tillsammans i sommar. Bra för Melker dock då han får vara ledig längre på så sätt.

Trevlig midsommar önskas er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0