Dagen idag



Jag har haft en lång dag och en lång kväll. Kroppen värker, börjar förstå Marie Ångström nu.
Värken i min kropp handlar dock inte som i Maries fall, att jag är överrörlig på något sätt. Tyvärr är det inte träningsvärk heller. Det är allt slit här hemma som tär på kropp och själ. Malins grejer som stått i vardagsrummet börjar sakta men säkert försvinna. Kärleken sliter hårt vilket gör att det går sakta med säkert framåt med renovering.
Att kroppen värker idag kan också bero på att jag mest suttit still på jobbet i dag. Kan bero på åldern eller snarare att jag inte tar hand om mig själv. Har inte börjat motionera ännu!


Jag är glad över att Sirpa i ett inlägg meddelat att hon vill åka till New York med mig. Sirpis, jag kontaktar dig inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0