Ännu en härlig dag



Frukost utomhus.



Kärleken och jag valde att börja morgonen med att ta en långpromenad. Melker stannade hemma hos farmor. Bilden ovan är ett foto taget i Vagnhärad. Otroligt vackert promenadstråk.



Längs promenadvägen hem passerades detta otroligt fina hus. Jag vet att detta hus för några år sedan var ett ruckel. En köpare gav 1,5 miljoner för rucklet och byggde upp ett nytt hus av den gamla stommen. Nu är det så fint och såldes nyligen för över 10 miljoner kronor.



Idag har vi haft familjen Westberg på besök. Familjen Westberg är våra trevliga grannar hemma i stan. Familjen består av Robban , Anne-Marie och barnen Max och Maja. Vi fikade såklart utomhus.



Besök nere på bryggan.



Max kör kärlekens gamla radiostyrda båt.



Middagen serverades även den utomhus. Kärleken bjöd på en otroligt god middag. Kaffet på maten intogs dock inomhus.

I skrivande stund står stegräknaren på 19 525 steg. Blir nog inte så många fler idag. Promenaden idag sög musten ur mig och min kropp. Denna tävling har fört mycket gott med sig. Det är faktiskt himla trevligt att ta långpromenader med sin käresta. Motion kombinerat med att vårda kärleken, så himla bra!  

Marcus har jag inte fått tag i idag heller. Har skickat sms till hans ena lärare med en hälsning till honom. Via cyber rymden kan jag följa deras resa. Kan läsa vad de gjort under dagen och se foton tagna under var dag = lite kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0