Bra fredag



Tog mig tid att ta en promenad i min ensamhet under lunchen idag. Bilden ovan är tagen under promenaden. I närheten av min arbetsplats finns det goda promenadmöjligheter i en fantastisk miljö med bäckar, grönska, skog och gamla hus.



Efter jobbet åkte jag och Melker ut till landet för att lämna tillbaka svärmors bil som vi lånat. Jag fick möjlighet till ännu en promenad då svärmor passade Melker. Bilden ovan är tagen under promenaden. Vädret är sämre men miljön är det inte trots detta något fel på. På landet åt vi middag tillsammans, jag, Melker, Kärleken, Farbror Ante, Leif och svärmor. Många skratt blev det också, härligt!

Nu är vi hemma i stan igen.  Stegräknaren står på 17 456.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0