Eric



Kärlekens brorson tillika Melkers kusin fyller 16 år idag. Vi har därför tillbringat kvällen på kalas i Järna. Med vi menas Kärleken, Melker, Marcus och jag. Eric kämpar med betygen för att komma in på hockeygymnasium.

Melker har tillbringat dagen med sin pappa. De har haft en mysdag på bl.a. TomTits. Själv har jag jobbat.

Efter att ha kommit hem från att fira Erics födelsedag krånglade tvättmaskinen. En sak är säker  -jag skulle inte klara mig utan en händig karl här hemma! Vilken tur för mig att jag har en. Det sena inlägget beror på tvättmaskinskrånglet.
 
Stegräknaren stannade på 20 205 för dagen.

Kan berätta att Melker blev så glad att träffa sin pappa igen efter att de varit ifrån varandra i 11 dagar. Han blev överlycklig för alla överaskningar pappsen hade med sig från Spanien till honom. Det blev jag också,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0