Hjälp

Rubriken på dagens inlägg handlar inte om att jag behöver hjälp! Jag har tillbringat dagen i Svärmor och Leifs affär "Hjälp". De är på Gotland varför jag lovade att hjälpa till i affären idag. Till min hjälp hade jag svärmors syster Ingalill, och Ante.



Anders och Emilia, som också var med i affären under förmiddagen. Emilia för er som inte vet är kärlekens brorsdotter.



Efter arbetsdagens slut åt vi middag ute på verandan. Värmen var otrolig! Kärlekens storebor Tomas bjöd på middagen.
På bilden ser ni Ingalill, Melker och Ante.



Efter god middag gick jag, kärleken och Melker ned till bryggan. Kärleken och Melker skulle fiska och jag skulle njuta av solen. Melker tröttnade på att fiska ganska snabbt.

Efter Robinson tog jag en kvällspromenad. Kom hem igen kl 23.45. När man promenerar finns det tid för reflektion. Tänkte såklart på min mamma. Tänkte på hur kär jag är. Tänkte på Marcus, kanske kan jag få med honom till landet nästa helg. Tänkte på en massa annat. Det slog mig då att stunden vi hade på bryggan nu ikväll var magisk. Så himla mysig. Ibland kan livet vara så härligt. Stillheten med de man håller kär, sittandes på en brygga. Så enkelt men alldeles underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0