Mickaela & Fredrick

Mickaela fyllde 18 år 7 maj och min Gudson Fredrick fyller 14 år den 14 maj.  Idag höll de kalas. Familjen Borg betyder massor för mig. Viktoria är Gudmor till både Marcus och Melker. De har alltid ställt upp för mig och främst mina två äldsta barn när vi haft det svårt. Periodvis har vi bott hemma hos dem. Detta var i mitt tidigare liv, innan jag träffade Kärleken. Mellan Malin och Mickaela skiljer det 7 månader och mellan Fredrick och Marcus skiljer det 9 dagar. De har således känt varandra i princip sedan de kom till världen. Viktora och jag lärde känna varandra under gymnasietiden. Nedan följer bilder tagna idag på Fredricks och Mickaelas "kalas"



Födelsedagsbarnen



Äkta makarna, Viktora & Henrik (inte Hendrik, internt skämt som bara tjejligan förstår)



Melker med Malin & Mickaela. Melker som var som fastklistrad på mig länge och väl. Blygheten släppte i anslutning till det var dags för oss att åka hem. Det var väldigt många gäster vilket gjorde att det tog extra lång tid för honom att släppa blygheten.



Vad gör två fjortonåringar (Fredrick & Marcus) när de varit sociala, hälsat på alla, minglat och ätit. Japp, de spelar X-box FIFA 2009.

Kärleken har åkt till Spanien. Han blev upphämtad imorse kl. 11.00. Jag har alltid svårt att sova utan honom bredvid.

Stegräknaren står i skrivande stund på 7775 steg. Jag ska efter mitt bloggande ut på en 10 000 stegs-promenad. Marcus har lovat att följa med. Han vill inte att jag ska gå ensamen. Detta uppskattar jag väldigt mycket.

Kärleken, om du läser detta inlägg vill jag att du ska veta att jag vill att du ska njuta av semestern. Hoppas du/ni får fina dagar med bra spel på banan, sol och kanske lite sand mellan tårna.  Vi väntar på dig här hemma älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0