Ont det gör ont

Hallå alla läsare av min lilla blogg. Tänker idag fatta mig kort då jag är trött och måste få sova. Det var min tur att köra grabbarna till träningen på Scaniarinken ikväll. Medans de tränade passade jag på att promenera. Vädret var perfekt att promenera i. Omgivningen var annan än den jag är van vid. 15 tusen steg gav den promenaden. Nu har jag så ont i mina båda fötter. De pulserar och vill vila. En stor blåsa har jag också blivit med, den är inte mysig. 13 dagar kvar nu, sedan är tävlingen över. I skrivande stund står räknaren på 22 482. Den siffran är jag nöjd med. Frågan är bara var det värt ömmande fötter och en stor blåsa ??

Kärleken har åkt till Malmö på utbildning, Han blir borta ända tills på torsdag kväll. Nu blir det till att sova ensamen igen. Under alla år tillsammans har vi aldrig varit ifrån varandra så här mycket som det blivit nu på senaste tiden. Kanske bra att längta efter varandra. Jag väljer att tänka så.

Marcus har idag äntligen varit hos en sjukgymnast som var bra. Hon var pedagogisk, gav honom läxa. Ritade upp övningar åt honom som han ska göra. Återbesök om två veckor. Nu vet Marcus vad som felar med hans ljumskar och vad han kan göra för att få det bli bra. Segeltorpssjukgymnastik, de kan idrottsskador. Kontakta dem om någon av er behöver hjälp.

Jag har även jag besökt sjukgymnast och fått akupunktur. Har idag äntligen fått ett brev från min husläkare. Hon skriver att provsvaren är utmärkta. Hon skriver också att jag inte drabbats av reumatism. Smärtan kommer från muskler som behöver tränas. Har bestämt mig för att vänta ut stegräkningstävlingen. Därefter är det uppbyggandet av muskler i ryggen som skall prioriteras. Jag är lättad!

Tack Malin för att du passade Melker när jag körde grabbarna, och stort tack för den goda maten.

Vilket kort inlägg :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0