Rabarber

Jag som trodde att jag skulle bli pigg av allt promenerande!!!!
Varje morgon försover jag mig. Min rytm är rubbad. Ikväll kan jag inte gå ut och promenera förrän Marcus kommer från träningen. Det innebär att jag kommer att gå ut samma tid som jag vanligtvis "brukar" gå och  lägga mig för att sova.



Under herrans många år fick jag med mig rabarber hem när jag besökte min älskade mormor. Hon hade en enorm rabarberplanta på sin tomt. När jag bodde i lägenhet planterade jag rabarber i kruka och hade på ballkongen. När jag själv blev med tomt ville jag så gärna ha rabaraber på tomten men fann inte någon plats att plantera en på. Nu många år senare har jag äntligen rabarber på tomten. Fick två plantor av Sirpa och Anders i helgen. Klart det finns plats att plantera den på! Känner mig glad och hoppas nu innerligt att den skall trivas. Den andra plantan fick Mats & Anna i lördags.

En helt ok dag på jobbet. Det roligaste var att de nya konferensmöblerna kom. Det blev så jättefint!

Stegräknaren står på 14 111, och fler steg ska det bli.....(Fastän jag inte har lust att ge mig ut ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0