Trötter



Bilden illusterar hur jag känt mig idag. Försov mig, igen! Är så trött så trött. Både medarbetare och (andra) på mitt jobb har påpekat att jag ser trött & sliten ut. Jag kommer i säng på tok för sent varje kväll. Inte för att jag städar, vilket jag borde, utan för att jag promenerar på kvällarna. Stegräknartävlingen har varit bra för mig samtidigt som den blivit en stressfaktor. Känns inte som att jag hinner någonting annat än mitt eviga promenerande. Snart tar tävlingen slut. Skall banne mig boka in mig på fotvård för att ge mina trötta och skadade fötter lite omvårdnad. Detta blir dock inte förrän tävlingen är avslutad. Klockan blir sen även ikväll ser jag, måste knyta mig.

För er som vill kommer nytt inlägg i morgon. Nu  skall Trötter registrera sina 19 730 steg,  sen ska det sovas, kan knappt hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0