1 advent

Godmorgon på er,



Dagen till ära kommer här en bild på en pyntad gran. Denna gran förgyllde tillvaron för kunder inne i varuhuset Macys i New York. Deras julavdelning var något utöver det vanliga.

Idag ska vi på kalas och även på ishockeymatch. Malin flyttar hem igen, kommer under dagen. Hon har sovit sin sista natt i den lägenhet hon hyrt i andra hand. Hon får ägna mest hela dagen till att återställa sitt flickrum. Packa upp. Jag avundas henne inte

En trevlig första advent önskas er alla.

Kommentarer
Postat av: Livet med tre (Maria)

ja .. Vad säger man?! Amerikanarna kan verkligen maxa när det gäller allt! Jag håller med dig om att det är vackert med gravida, det är nog det finaste jag vet och jag kommer alltid på mig själv att stirra och avundas.. som om inte 3 ggr vore nog ;-)

Kram Kram!!

2009-11-29 @ 20:57:25
URL: http://livetmedtre.blogspot.com
Postat av: Maribella

Åh vad jag avundas dej som varit i NY!!

Jag SKA oxå dit! har planer på att det ska bli isamband med att jag fyller 40, bra att ha något att se frem emot!



Kram

2009-11-29 @ 21:11:18
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0