Hemma



Denna bild tog jag på Macys i New York. Den passar utmärkt som bild till dagens inlägg. Jag är nämligen hemma ikväll. Obeskrivligt härligt! Funderade på om jag skulle ägna mig åt att städa ikväll, men bestämde mig för att ha en soft hemmakväll istället. Tänkte även tanken att värma mig med lite glögg. Stannade dock endast vid tanken. Malin ligger hemma hos sig och är sjuk. Hon lovade mig att hon skulle besöka vårdcentralen under dagen. Ett löfte hon inte höll. Med glögg i kroppen kan jag inte hoppa in i bilen om hon behöver åka till sjukhus. Försökte tidigare ikväll övertala henne att besöka vårdcentralen då de har kvällsöppet i närheten där hon bor. Har ringt henne några gånger nu utan att fått tag i henne. Tror att hon medvetet inte svarar då hon inte orkar med mitt tjat....

Imorgon ska jag ta en dust med personalen på dagis. Jag blev inte sur när lillfisen vid en ålder av ca två år rymde från dagis. Inte heller blev jag arg förra året när han skadade sig så pass illa på dagis, och var en hårsmån från att bli blind. Men nu är jag banne mig sur på dem. De lät honom vara ute och leka utan mössa idag. Hittade inte hans mössa sa de till Anne-Marie när hon hämtade honom idag. Självklart hade han både mössa, halsmojäng och vantar på sig när han kom dit. Orkade de inte känna igenom hans jacka? Bedrövligt dåligt!

Må så gott




Kommentarer
Postat av: Maribella

Vad tråkigt när det inte funkar som man önskar!!

Hopps han inte blir sjuk nu!

2009-11-12 @ 21:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0